הנחיות שימוש באתר

תהליך ההרשמה פשוט מהיר ונוח ומאפשר להתעדכן בהנחות ובדגמים החדשים.

הוראות כניסה לאתר:

בדף הראשי של האתר מופיעה לשונית "הצטרפות"- לחצי עליה.

מלאי את הפרטיים האישיים שלך בהתאם לשדות המופיעים בטופס ובחרי סיסמא אישית.

מזל טוב - יצרת חשבון חדש באתר שלנו!

כעת לאחר רישומך תיווצר לשונית  "החשבון שלי" בה תוכלי לעקוב אחר פרטים שנרכשו, פעולות שביצעת ומידע אודות ההזמנות שלך.

ברישומך לאתר את מאשרת כי קראת והסכמת לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות הקבועים בתקנון האתר.

ככל וסימנת כי ברצונך לקבל עדכונים מהחברה, ולמעט אם דרשת אחרת, הנהלת האתר תהא רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח לך עדכונים, באמצעות החשבון שלך באתר, בדואר אלקטרוני, בפקס ובמסרונים (SMS) ובכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותים ומוצרים, כמו גם שירותים ומוצרים של אחרים, מבצעים, חידושים באתר ודברי פרסומת, כמשמעות הדברים בסעיף 30א. לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב – 1982.

בכל עת, תוכלי לחזור בך מהסכמתך לקבלת מסרים ולהודיע להנהלת האתר על סירובך לקבל דברי פרסומת, דרך כלל או מסוג מסוים, על-ידי משלוח הודעת סירוב. הדרך למשלוח הודעת הסירוב תפורט בדברי הפרסומת שתשלח הנהלת האתר ו/או מי מטעמה.

בכל שאלה הנוגעת לאתר, מוצרים המופיעים בו, הזמנות וברורים, תוכלי לפנות לשירות הלקוחות שלנו באמצעות פניה למייל info@shoez.co.il או בטלפון 03-5626707 המופיעים תחת לשונית "צור קשר" ואנו נדאג לשוב אליך בהקדם. 

שינוי ושחזור סיסמה:

תוכלי לעדכן את הסיסמה שלך בעמוד "החשבון שלי", בו גם תוכלי לשנות אותה במקרה ששכחת. במקרה כזה, תועברי לעמוד חדש בו תתבקשי למלא את כתובת המייל שאיתה נרשמת. הסיסמה החדשה תישלח אליך בהתאם לפרטים שמסרת.

עדכון או הוספת כתובת:

תוכלי לשנות את פרטי החיוב או את פרטי כתובת המשלוח שלך בעמוד "החשבון שלי", באמצעות לשונית "עריכה".

לאחר שהוספת מוצרים לסל הקניות שלך, עלייך להזין בטופס המקוון המיועד לכך בתהליך ההזמנה את הפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, מספר טלפון וכתובת דואר אלקטרוני ו/ואו כל פרטים אחרים כפי שיידרשו באתר מעת לעת. בנוסף יש למסור את הכתובת למשלוח, ישוב, רחוב, מספר בית, דירה, קומה, כניסה, הערות ומידע בנוגע לפעולה אותה מתבקש השליח לבצע במידה והנמען אינו בבית. השדות שיסומנו במפורש מחייבות מילוי פרטים. עלייך למסור רק פרטים נכונים, מדויקים ומלאים על מנת למנוע ככל האפשר תקלה במשלוח המוצרים. 

תשלום ואבטחה:

לצורך שמירה על אבטחת המידע האישי של הלקוחות, Shoez Web Store לא שומרת אצלה את פרטי כרטיס האשראי שלך. על כך אחראית חברת קארדקום אישורית זהב, חברת סליקת כרטיסי אשראי והאבטחה המובילה בישראל (החברה עומדת בתקנים קפדניים של סטנדרטים ונהלי אבטחת מידע לפי דרישת חברות האשראי תקן PCI level 1). תוכלי לשלם באמצעות כרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, דיינרס, מאסטרקארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס - או באמצעות השירות של PayPal. כמו כן, תוכלי לרכוש אצלנו בתשלומים ללא ריבית (עד 6 תשלומים בהתאם לסכום הקניה). 

אם תהי מעוניינת להחזיר או להחליף פריט שרכשת, תוכלי לעשות זאת ללא כל תשלום נוסף בהתאם למדיניות המשלוחים וההחזרות של האתר, כפי שתקבע מעת לעת, המופיעה תחת לשונית "מדיניות משלוחים והחזרות" בצדו השמאלי התחתון של עמוד האתר. 

 

אם חברת כרטיסי האשראי לא אישרה את חיובך, לא נוכל לספק לך את המוצרים שהזמנת. במקרה זה ניצור עמך קשר, ונימנע מחיוב כרטיס האשראי שלך. כדי שנוכל לספק לך את המוצרים, הזמנתך צריכה להתקבל ולהיקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים ליצירת קשר ולמשלוח. אם לא תקבלי פנייה מאיתנו במייל או בטלפון עד 48 שעות ממועד ביצוע ההזמנה (ימי עסקים בלבד, לא כולל שבתות וחגים), יש להניח כי חלה תקלה. במקרה זה מומלץ שתפני באמצעות מייל לשירות הלקוחות במייל info@shoez.co.il או בטלפון 03-5626707 ואנו נברר את מקור התקלה ונסייע בביצוע ההזמנה.