Skip to Content Contact Us

שאלות ותשובות

ריכזנו עבורך את כל המידע הדרוש

לא מצאת תשובה לשאלה?

צרו איתנו קשר בטלפון  03-5626707 או בוואטסאפ 058-7078056

עדכון פעילות לתקופה הקרובה

בעקבות המצב ובהתאם להוראות משרד הבריאות להלן מספר עדכונים חשובים:


* פעילות האונליין מתקיימת כסדרה


* שירות הלקוחות פעיל בימים א’-ה’ בין השעות 10:00-17:00 מעבר לשעות הפעילות ניתן לפנות אלינו באמצעות האינסטגרם (@shoezwebstore) בוואטספ 058-7078056 במייל [email protected] ובעמוד הפייסבוק שלנו.


* מערך המשלוחים פועל כרגיל


*ניתן לבצע החזרה בדואר בעזרת מדבקת הגוביינא המצורפת או להחזיר את הנעליים לחנות


הזמנה מהירה ב Whatsaap

מהיום תוכלי לבצע הזמנה מהירה דרך וואטסאפ!


איך זה עובד? פשוט מאוד:


1. בתוך כל מוצר תמצאי לינק לוואטסאפ


2. לחיצה על הלינק תוביל אותך לחלון שיחה איתנו בוואטסאפ


3. שילחי לנו את ההודעה האוטומטית המופיעה לך


4.ואת שם הדגם והמידה אותה תרצי


איך משלמים?


ישנן 3 אפשרויות תשלום:


1.אנחנו נשלח לך דרישת תשלום ל Bit


2. ניתן לשלם עם כרטיס האשראי באופן טלפוני


3. אנחנו נשלח לך דרישת תשלום ל PayPal


רוצה להתחיל כבר עכשיו? לחצי כאן

*השירות ניתן בין השעות 10:00-18:00


וזהו:) השוז בדרך אליך!


הזמנה באתר

אנחנו יודעות שבחירת המידה עשויה לבלבל ולכן אנחנו מקפידות לציין בכל עמוד מוצר את ההמלצה שלנו בעבור כל זוג.


איך זה עובד?


כשקולקציה מגיעה אלינו אנחנו מודדות את הנעליים באופן אישי וכך יודעות להמליץ לכן בצורה הטובה ביותר.


בכל זאת מתלבטת בנוגע למידה? מוזמנת לפנות אלינו בוואטסאפ למספר 058-707-8056, לצ’ט שבאתר או להתקשר אלינו 03-5626707 ונשמח לסייע.


בתוך כל מוצר תוכלי לראות את ההמלצה הרלוונטית לו


המלצה לדוגמא:


המלצת מידה-


-מידה למידה- הזמיני את המידה אותה את רגילה לנעול


תהליך ההזמנה קל ומהנה! כל שעליך לעשות הוא לבחור את הזוג המושלם עבורך, לבחור את המידה ולהוסיפו לסל הקניה. כשתיכנסי לסל הקניה שלך תגיעי לעמוד התשלום- מלאי את הפרטים המבוקשים, בחרי את שיטת המשלוח הרצויה, כעת כל שנותר הוא לשלם וההזמנה שלך בדרך אליך. תתחדשי!


לכל שאלה והתייעצות תמיד נשמח לעזור!


תוכלי ליצור איתנו קשר בצ’ט האתר, בוואטסאפ במספר 058-707-8056 או בטלפון 03-5626707


לא. ניתן לבצע הזמנה כאורחת באמצעות מילוי פרטים בסיסיים בלבד או שתוכלי להתחבר באמצעות חשבון הפייסבוק שלך או חשבון גוגל. ברגע שתמלאי את כל הפרטים יפתח עבורך חשבון ותוכלי להמשיך בהזמנה


שימי לב, לחוויית קניה מיטבית וכן לקבלת הטבות מיוחדות אנו ממליצים לפתוח חשבון באתר או להתחבר באמצעות חשבון הפייסבוק שלך. ברגע שתמלאי את כל הפרטים יפתח עבורך חשבון ותוכלי להמשיך בהזמנה


מדי פעם אנחנו נותנות את האופציה להזמין דגם מראש.


משמעות הדבר היא שיש לך הזדמנות לשריין לעצמך זוג לפני שהוא עולה לאתר או מגיע לחנות – הדגמים מגיעים בכמות מאוד מצומצמת ומוגבלת.


זמן האספקה הרלוונטי מופיע בתוך המוצר.


אנו נדאג לעדכן באופן שוטף לכל אורך התקופה עד להגעת המוצר אלייך.


אנחנו ממליצות לא להתלבט הרבה – כשיש הזדמנות להזמנה כזו את לא רוצה להפסיד אותה!


משלוחים

-איסוף מהחנות, בשעות הפעילות 10:00-18:00, דיזינגוף 146 תל אביב


-הוציאו לי לאוטו – בקלות, ללא צורך במציאת חניה


-שליח עד הבית, אספקה עד 5 ימי עסקים; ברכישה מ-300₪ ומעלה השירות ניתן ללא עלות. מתחת ל-300₪ השירות ניתן בעלות של 19 ₪


-איסוף עצמי- תוכלי לבחור באפשרות איסוף עצמי ולהגיע לחנות שלנו אין צורך לחפש חניה אנחנו נוציא לך את ההזמנה לאוטו


-במידה והזמנת באתר ובחרת באפשרות של שליח עד הבית- תוכלי לבדוק את סטטוס המשלוח בעמוד ההזמנה שלך בתוך חשבונך האישי באתר.


-במידה והזמנת בטלפון- תוכלי להתעדכן אתנו בצ’ט או בוואטסאפ במספר 058-707-8056


-ברכישה מעל 300 ₪ המשלוח הוא ללא עלות וניתן בשירות שליח עד הבית.


-ברכישה מתחת ל-300 ₪ ניתן להוסיף 19 ₪ ולבצע שירות עם שליח עד הבית


ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני על מנת לתאם משלוח לחו”ל 035626707


נשמח מאוד לפגוש אותך בחנות שלנו.


פשוט בחרי באופציית ‘איסוף עצמי’ בעת ההזמנה; כשהיא תהיה מוכנה אנחנו נשלח לך הודעה בוואטסאפ ונמתין לבואך:)


כמובן, אך יש לעשות זאת כמה שניתן בסמוך למועד ביצוע ההזמנה. ניתן ליצור אתנו קשר בטלפון, בוואטסאפ, בצ’ט ובמייל.


כמובן, אך יש לעשות זאת כמה שניתן בסמוך למועד ביצוע ההזמנה. ניתן ליצור אתנו קשר בטלפון, בוואטסאפ, בצ’ט או במייל.


ככלל, משלוח יוצא באותו יום העסקים. הזמנות אשר יתקבלו לאחר השעה 17:00 יצאו ביום העסקים הבא.


*שימי לב שהזמנות שיבוצעו לאחר השעה 17:00 ביום ה’ ישלחו ביום ראשון לאחריו.


שליח עד הבית- זמן האספקה הוא 5 ימי עסקים בשירות שליח עד הבית.


 


החזרות

במקרה בו אין לך מדבקת גוביינא ותרצי להחזיר דרך הדואר פשוט לחצי כאן>  קובץ מדבקת גוביינא


הורידי את הקובץ, הדפיסי אותו והדביקי על החבילה


אם מכל סיבה תעדיפי, שילחי לנו מייל ל: [email protected]


ונשלח לך במייל את המדבקה. כל שעלייך לעשות הוא להדפיס אותה ולהדביק על החבילה.


בכל מצב בו תבחרי להחזיר מוצר תוכלי לעשות זאת עד 14 ימים מיום קבלתו ובאחת מהדרכים הבאות:


– להגיע לחנות ולהחזיר את המוצר


– לשלוח אותן חזרה אלינו ללא עלות בעזרת מדבקת הגוביינא אותה קיבלת יחד עם הנעליים דרך הדואר (מוצרים הנרכשים בחנות ניתנים להחזרה בחנות בלבד או באמצעות שליח בתשלום)


– לבצע החזרה עם שליח- שליח יאסוף ממך את הנעליים. שירות זה ניתן בעלות של 20 ₪-

ניתן לתאם טלפונית בלבד 035626707


מיד עם קבלת המוצר אלינו נעדכן אותך בכך ונמשיך את הטיפול לפי הצורך..


אם תבחרי להחזיר את הנעליים דרך הדואר כל שעליך לעשות הוא לארוז את הנעליים חזרה בקופסא ויחד איתם את החשבונית המצורפת, לעטוף את הקופסא בתוך שקית ולהדביק מעליה את מדבקת הגוביינא


זהו, כעת נשאר לך רק לשלוח אותן אלינו דרך הדואר וללא עלות.


** מוצרים אשר נרכשו באמצעות שובר BUYME והוחזרו יונפק עבורם זיכוי לאתר בשווי סכום השובר. למען הסר ספק, לא יתאפשר החזר סכום כשובר לBUYME.


החזר כספי ניתן לקבל בתנאים הבאים:


1. מוצר הנרכש במחירו המלא ונרכש בחנות- ניתן להחזירו עד 48 שעות מרגע הרכישה ולקבל כנגדו החזר בכספי מלא


2.מוצר הנרכש במחירו המלא והמגיע עם שליח/דואר- ניתן להחזירו עד 14 ימים מיום קבלת המוצר ולקבל כנגדו החזר מלא


3. מוצר הנרכש עם הנחה בחנות- ניתן להחזיר עד 48 שעות מרגע הרכישה ולקבל כנגדו החזר כספי ובניכוי 5% (או 100 ש”ח, הנמוך מבינהם כקבוע בחוק)


4.מוצר הנרכש עם הנחה ומסופק באמצעות דואר/שליח- ניתן להחזיר עד 7 ימים מיום קבלת המוצר ולקבל כנגדו החזר כספי בניוכי 5% (או 100 ש”ח, הנמוך מבינהם כקבוע בחוק)


לאחר קבלתו הפריט יעבור בדיקה, ולאחר מכן במידה ועמד בתנאי ההחזרה (ימי החזרה/ מוצר חדש שלא נעשה בו שימוש) יבוצע ההחזר עד ל-7 ימי עסקים לאותו אמצעי התשלום בו בוצעה הקניה.


מהרגע בו אנחנו יוצרים קשר ואם תבחרי באפשרות ההחזרה- ההחזר יבוצע עד 7 ימי עסקים.


חשבונית זיכוי תגיע אל תיבת המייל שלך.


ברגע שהמוצר חוזר אלינו אנחנו ניצור קשר על מנת לעדכן.


שימי לב שמשלוח דרך הדואר יכול לקחת עד 14 ימי עסקים ולכן אין צורך להיבהל אם לא יצרנו קשר לאחר ימים ספורים.


אפשרויות תשלום

כמובן, נשמח לסייע תמיד 03-5626707 או בוואטספ 058-7078056


לא, נכון לעכשיו אין אפשרות לשלם לשליח.


-עסקאות מעל לסכום של 150 ₪ ועד ל600 ₪ ניתן לחלק ל-3 תשלומים שווים ללא ריבית


-עסקאות מעל 600 ₪ ועד לסכום של 850 ₪ ניתן לחלק ל-4 תשלומים שווים ללא ריבית


-עסקאות מעל 850 ₪ ועד לסכום של 1200 ₪ ניתן לחלק ל-5 תשלומים שווים ללא ריבית


-עסקאות מעל 1200 ₪ ניתן לחלק ל-6 תשלומים שווים ללא ריבית


ברכישה באתר לא ניתן לפצל את התשלום אך אם תרצי תוכלי לבצע זאת באמצעות הטלפון


03-5626707


כרגע אין אפשרות לשלם עם שקים, אך ניתן לשלם באשראי, בPAYPAL , בהעברה בנקאית, במזומן או BIT


לא, כרגע לא ניתן לבצע עסקה עם מקדמה.


באתר ניתן לשלם בכרטיס אשראי (אנחנו מכבדים את כל סוגי הכרטיסים), באמצעות חשבון PAYPAL או בהעברה בנקאית


להתקשר אלינו ולבצע העברה בנקאית


לבצע העברה ב Bit


או כמובן להגיע לאחת החנויות ולשלם באשראי או במזומן


החלפות

בוודאי שאפשר! נשמח תמיד להיפגש ולעזור בכל שניתן!


 


דיזונגוף 146, תל אביב


ימים א-ה 10:00-19:00


יום ו 9:30-15:00


*ובתנאי שימי ההחלפה לא חלפו


ניתן לבצע החלפה ראשונה עם שליח בעלות של 20 ש”ח


(ברכישה מעל 450 ש”ח החלפה ראשונה עם שליח חינם)


החלפה שנייה ואילך תהינה בעלות של 40 ש”ח


או כמובן להגיע אלינו לחנות ולבצע החלפה


כמובן!


אם מסיבה כלשהיא תבחרי להחליף את הזוג שהזמנת או את המידה את רק צריכה ליצור איתנו קשר ולעדכן אותנו מה תרצי במקום הזוג שהוזמן.


פריט שנרכש במחיר מלא ניתן להחליף עד 14 ימים מיום קבלו


כמובן שניתן להגיע לחנות ולבצע החלפה- כך גם תוכלי למדוד את הזוג


תוכלי ליצור אתנו קשר עד 14 ימים מיום קבלת ההזמנה ולעדכן אותנו על ההחלפה הרצויה.


תוכלי ליהנות מהחלפה ראשונה עם שליח עד הבית בעלות מוזלת של 20 ש”ח- צרי אתנו קשר, עדכני אותנו מה תרצי לקחת והזוג יגיע אליך עד 5 ימי עסקים.


כמובן שניתן להגיע לחנות ולבצע החלפה- כך גם תוכלי למדוד את הזוג


מה אם קבלתי זוג פגום?

אם קיבלת זוג פגום (אנחנו ממש מקוות שלא), אנחנו מתנצלות מראש.


בכל מקרה של פגם יש לעדכן אותנו בכך תוך 2 ימי עסקים מרגע קבלת הזוג.


*פגם בנראות הנעל כגון: לכלוך, כתם, שפשוף וכדומה.


מעבר לכך, נשמח לנסות ולסייע בכל דבר אשר יצוץ או תזדקקי לו בהמשך.


קופונים והטבות

קוד קופון הינו קוד המזכה בהטבה. את הקוד מזינים בעמוד התשלום וכך ניתן ליהנות מההטבה הרלוונטית.


ייתכנו מספר סיבות לכך שקוד הקופון לא יעבוד בעמוד התשלום


-הקלדת הקוד באופן שגוי- שימי לב האם הזנת את הקוד בצורה הנכונה, הקפידי על אותיות גדולות או קטנות, רווחים ומספרים.


-לא כל קופון פועל על כל פריט- לפעמים ייתכן שקוד קופון יחול על פריטים מסוימים ועל אחרים לא.


-תאריך ההטבה הסתיים ולכן לא ניתן להשתמש בקופון.


טיפול בנעליים

בכל מקרה בו קרה משהו לנעליים אנחנו ממליצות ליצור איתנו קשר.


עם זאת, ישנן מספר דרכים לטפל באופן שוטף בנעליים על מנת לשמור עליהן:


1. אחד הדברים החשובים לשמירה על נעליים הוא צורת האחסון. שימי לב לא להשאיר נעליים חשופות למשך שעות וימים לשמש ישירה (גם אחסון ממושך בתא המטען של הרכב לא מומלץ) או גשם או מקור רטיבות אחר.


אנחנו ממליצות לאחסן אותן בקופסא או ארון יעודי לנעליים על מנת שלא יפגעו ויתלכלכו מגורמים שונים.


2. נעליים מזמש- ניתן לרסס בספריי מיוחד לזמש שעוזר לשמור ולהגן על העור.


– לא לנגב זמש עם מגבון או כל דבר רטוב אחר.


– ניתן להבריש בעדינות במברשת המיועדת לזמש.


3. נעליים מעור- מומלץ לעבור עם כרית ווקס שקוף מדי פעם ופעם על עור הנעליים. הווקס ישמר את הצבע ואת גמישות העור.


– עקבים המצופים עור דורשים מעט יותר זהירות שכן הם נוטים להיפצע ולהישרט מהר יותר.


– לא להרטיב את העור.


4. נעליים מנובוק- נובוק הוא סוג של עיבוד העור. את הנובוק צריך לנקות רק עם חומרים המיועדים לכך.


5. שימי לב- נעליים בצבעים בהירים (למשל- לבן, ורוד בהיר, תכלת חום בהיר) צריך להתייחס במשנה זהירות שכן הן נוטות להתלכלך יותר מהר


שובר מתנה

בוודאי! שובר מתנה ניתן לרכישה כאן


תוכלי לבחור בסכום הרצוי, למלא את שם ברת המזל שתקבל אותו ממך ולצרף ברכה.


איזה כיף לך!


כדי לממש את שובר המתנה שלך תוכלי להתקשר אלינו לטלפון 03-5626707 או לשלוח לנו הודעה לוואטסאפ 058-7078056 ניתן לממש גם בחנות


הכיני מראש את מספר השובר, ואת שם הדגם והמידה אותם תרצי


*לא ניתן לממש שובר Buyme Total


*שימי לב* במידה ותרצי להחזיר מוצר אשר נרכש עם ביימי- יונפק זיכוי לאתר בסכום שובר BUYME שמומש ולא ניתן לקבל חזרה את הסכום לBUYME


תקנון שובר נטען


-ניתן לממש את השובר בכל עת במסגרת תוקפו ובעבור כל מוצר, כולל כפל הנחות והטבות


-תוקף השובר הוא לשנתיים בלבד מיום הנפקתו במידה ולא נוצל באופן מלא או חלקי עד למועד תוקפו, יבטל ולא יקנה למחזיק בו כל זכות, הטבה, או דרישה. כמו כן, תוקף הכרטיס לא יוארך לאחר מועד זה.


-ביטול רכישת השובר ( ובתנאי שלא נעשה בו שימוש) יעשה בתוך 14 ימים מיום רכישתו, בהתאם ובכפוף להוראות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010 (להלן: “תקנות ביטול עסקה”).


-במקרה של החזרת מוצר שנרכש באמצעות השובר- ניתן לבצע החלפה למוצר אחר או להנפקת זיכוי לאתר/חנות. למען הסר ספק- אין אפשרות לקבל החזר כספי עבור תשלום עם שובר


– לא ניתן לרכוש את השובר באמצעות כל זיכוי/קופון או כל הטבה אחרת לרבות BUYME


אבטחה

[]
דילוג לתוכן