ריכזו עבורך את כל המידע הדרוש, לא מצאת תשובה לשאלה? נשמח לסייע בוואטסאפ 0587078056 | טלפון 035626707

שאלות ותשובות

מהן שיטות המשלוח?

1. שליח עד הבית אספקה עד 3 ימי עסקים
ברכישה מעל 299שח המשלוח ניתן ללא עלות ואילו מתחת ל-299₪ המשלוח ניתן בעלות של 20 ₪

2. איסוף עצמי
ניתן לאסוף את החבילה באחת משתי נקודות האיסוף שלנו: אוסישקין 77 רמת השרון או החרש 6 פתח תקווה.

ניתן להגיע לאסוף לאחר קבלת הודעה על כך שהפריטים מוכנים לך לאיסוף.

*למוצרי Pre-Order - זמן שילוח/איסוף בהתאם לזמן המצוין בעמוד המוצר.

האם ניתן לעקוב אחרי המשלוח שלי?

במידה והזמנת באתר ובחרת באפשרות של שליח עד הבית- תוכלי לבדוק את סטטוס המשלוח בעמוד ההזמנה שלך בתוך חשבונך האישי באתר (במידה ובצעת את ההזמנה כאשר את מחוברת לחשבונך) או באמצעות הלינק שיישלח אליך בסמס לאחר שהחבילה עוברת לחברת המשלוחים.

האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר ההזמנה?

כמובן, אך יש לעשות זאת כמה שניתן בסמוך למועד ביצוע ההזמנה. ניתן ליצור אתנו קשר בטלפון,בוואטסאפ, בצ'ט ובמייל.

האם המשלוח בתשלום?

-ברכישה מעל 299₪ המשלוח הוא ללא עלות וניתן בשירות שליח עד הבית.

-ברכישה מתחת ל-299₪ ניתן להוסיף 20 ₪ ולבצע שירות עם שליח עד הבית

האם ניתן לחלק לתשלומים?

-עסקאות מעל לסכום של 200 ₪ - ניתן לחלק ל-10 תשלומים שווים ללא ריבית

האם ניתן לבצע משלוח לחו"ל?

ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני על מנת לתאם משלוח לחו"ל 035626707

האם ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?

כמובן, אך יש לעשות זאת כמה שניתן בסמוך למועד ביצוע ההזמנה. ניתן ליצור אתנו קשר בטלפון, בוואטסאפ, בצ'ט או במייל.

 

תוך כמה זמן יוצא אלי המשלוח ומתי יגיע?

ככלל, משלוח יוצא באותו יום העסקים. הזמנות אשר יתקבלו לאחר השעה 16:00 יצאו ביום העסקים הבא.

*שימי לב שהזמנות שיבוצעו לאחר השעה 16:00 ביום ה' ישלחו ביום ראשון לאחריו.

שליח עד הבית- זמן האספקה הוא עד 3 ימי עסקים בשירות שליח עד הבית. (להוציא עומסים שעלולים להתרחש, בתקופות של חגים או סיבות אחרות)

 *למוצרי Pre-Order - זמן שילוח/איסוף בהתאם לזמן המצוין בעמוד המוצר.

הזמנה מהירה ב Whatsapp

שלחי לנו הודעה למספר 0587078056

ואת שם הדגם והמידה אותה תרצי

איך משלמים?

אופן התשלום זהה לזה באתר.

בנוסף, ניתן לבצע תשלום דרך העברה בנקאית או לפצל ליותר מכרטיס אשראי אחד (טלפונית בלבד)
*השירות ניתן בין השעות 10:00-18:00

וזהו:) השוז בדרך אליך!

האם ניתן להזמין דרך הטלפון?

כמובן, נשמח לסייע תמיד 03-5626707 או בוואטספ 058-7078056

איך אדע איזו מידה להזמין?

אנחנו יודעות שבחירת המידה עשויה לבלבל ולכן אנחנו מקפידות לציין בכל עמוד מוצר את ההמלצה שלנו בעבור כל זוג.

איך זה עובד?

כשקולקציה מגיעה אלינו אנחנו מודדות את הנעליים באופן אישי וכך יודעות להמליץ לכן בצורה הטובה ביותר.

בכל זאת מתלבטת בנוגע למידה? מוזמנת לפנות אלינו בוואטסאפ למספר 058-707-8056, לצ'ט שבאתר או להתקשר אלינו 03-5626707 ונשמח לסייע.

בתוך כל מוצר תוכלי לראות את ההמלצה הרלוונטית לו

המלצה לדוגמא:

-מידה למידה- הזמיני את המידה אותה את רגילה לנעול

איך מזמינים באתר?

תהליך ההזמנה קל ומהנה!
כל שעליך לעשות הוא לבחור את הזוג המושלם עבורך, לבחור את המידה ולהוסיפו לסל הקניה. כשתיכנסי לסל הקניה שלך תגיעי לעמוד התשלום- מלאי את הפרטים המבוקשים, בחרי את שיטת המשלוח הרצויה, כעת כל שנותר הוא לשלם וההזמנה שלך בדרך אליך. תתחדשי!

לכל שאלה והתייעצות תמיד נשמח לעזור!

תוכלי ליצור איתנו קשר בצ'ט האתר, בוואטסאפ במספר 058-707-8056 או בטלפון 03-5626707

האם אני חייבת לפתוח חשבון משתמש כדי להזמין?

לא. ניתן לבצע הזמנה כאורחת באמצעות מילוי פרטים בסיסיים בלבד או שתוכלי להתחבר באמצעות חשבון הפייסבוק שלך או חשבון גוגל. ברגע שתמלאי את כל הפרטים יפתח עבורך חשבון ותוכלי להמשיך בהזמנה

שימי לב, לחוויית קניה מיטבית וכן לקבלת הטבות מיוחדות אנו ממליצים לפתוח חשבון באתר או להתחבר באמצעות חשבון הפייסבוק שלך. ברגע שתמלאי את כל הפרטים יפתח עבורך חשבון ותוכלי להמשיך בהזמנה

מה זה אומר הזמנה מוקדמת| Pre-Order ?

מדי פעם אנחנו נותנות את האופציה להזמין דגם מראש.

משמעות הדבר היא שיש לך הזדמנות לשריין לעצמך זוג לפני שהוא מגיע לארץ - הדגמים מגיעים בכמות מאוד מצומצמת ומוגבלת.

זמן האספקה הרלוונטי מופיע בתוך המוצר.

אנו נדאג לעדכן באופן שוטף לכל אורך התקופה עד להגעת המוצר אלייך.

אנחנו ממליצות לא להתלבט הרבה - כשיש הזדמנות להזמנה כזו את לא רוצה להפסיד אותה!

*תנאי ההחזרות/החלפות הינם ללא שינוי מכל הזמנה רגילה אחרת.

כיצד אני יכולה להחזיר מוצר?

בכל מצב בו תבחרי להחזיר מוצר תוכלי לעשות זאת עד 14 ימים מיום קבלתו ובאחת מהדרכים הבאות:

- לבצע החזרה עם שליח- שליח יאסוף ממך את הנעליים. שירות זה ניתן בעלות של 25 ₪

- לבצע החזרה ברמת השרון\פתחת קווה

ניתן לשלוח וואטספ למספר 0587078056 ולתאם החזרה

מיד עם קבלת המוצר אלינו נעדכן אותך בכך ונמשיך את הטיפול לפי הצורך.

כיצד מתבצע החזר כספי?

החזר כספי מבוצע עד 7 ימי עסקים מיום חזרת ההזמנה אלינו.

ההחזר מבוצע כפי שבוצע התשלום

אשראי/פייפל/ביט/העברה בנקאית
(במידה והתשלום בוצע באשראי בעסקת תשלומים-= ההחזר יוחזר בתשלומים גם כן)

במצב בו יבוצע החזר עבור פריט ששולם עם שובר יונפק זיכוי לאתר Shoez. (עבור החלק היחסי של השובר)

כמה זמן לוקח לקבל החזר כספי?

מהרגע בו אנחנו יוצרים קשר ואם תבחרי באפשרות ההחזרה- ההחזר יבוצע עד 7 ימי עסקים.

חשבונית זיכוי תגיע אל תיבת המייל שלך.

איך אדע שהנעליים ששלחתי הגיעו אליכם בחזרה?

עם קליטת החבילה חזרה במחסנים תקבלי עדכון באופן אוטומטי בהודעת SMS.

האם אפשר לשלם לשליח?

השליח הוא רק השליח:)
אין אפשרות לשלם לו

האם ניתן לפצל את התשלום ליותר מכרטיס אשראי אחד?

ברכישה באתר לא ניתן לפצל את התשלום אך אם תרצי תוכלי לבצע זאת באמצעות הטלפון

03-5626707

האם ניתן לפצל את התשלום ליותר מכרטיס אשראי אחד?

ברכישה באתר לא ניתן לפצל את התשלום אך אם תרצי תוכלי לבצע זאת באמצעות הטלפון

03-5626707

איך ניתן לשלם באתר?

באתר ניתן לשלם בכרטיס אשראי (אנחנו מכבדים את כל סוגי הכרטיסים), באמצעות חשבון PAYPAL, ביט, ApplePay, GooglePay או בהעברה בנקאית

האם החלפה כרוכה בתשלום?

-החלפה ראשונה עם שליח חינם (בתנאי שעלות הפריט המוחלף גבוהה מ-450 שח)

-החלפה עבור פריט מתחת ל-450 שח הינה בעלות של 20 שח

 

החלפה שנייה ואילך תהינה בעלות של 40 ש"ח

כיצד אני מחליפה זוג שהגיע אלי עם משלוח?

תוכלי ליצור אתנו קשר עד 14 ימים מיום קבלת ההזמנה ולעדכן אותנו על ההחלפה הרצויה.

תוכלי ליהנות מהחלפה ראשונה עם שליח עד הבית ללא עלות עבור פריט שמחירו גבוה מ-450 שח.
החלפה ראשונה עבור פריט הנמוך מ450 ש"ח תינתן בעלות מוזלת של 20 ש"ח- צרי אתנו קשר, עדכני אותנו מה תרצי לקחת והזוג יגיע אליך עד 5 ימי עסקים.

מה אם קיבלתי זוג פגום?

אם קיבלת זוג פגום (אנחנו ממש מקוות שלא), אנחנו מתנצלות מראש.

בכל מקרה של פגם יש לעדכן אותנו בכך תוך 2 ימי עסקים מרגע קבלת הזוג.

*פגם בנראות הנעל כגון: לכלוך, כתם, שפשוף וכדומה.

מעבר לכך, נשמח לנסות ולסייע בכל דבר אשר יצוץ או תזדקקי לו בהמשך.

מה זה קוד קופון?

קוד קופון הינו קוד המזכה בהטבה. את הקוד מזינים בעמוד התשלום וכך ניתן ליהנות מההטבה הרלוונטית.

קוד הקופון לא עובד לי, מדוע?

ייתכנו מספר סיבות לכך שקוד הקופון לא יעבוד בעמוד התשלום

-הקלדת הקוד באופן שגוי- שימי לב האם הזנת את הקוד בצורה הנכונה, הקפידי על אותיות גדולות או קטנות, רווחים ומספרים.

-לא כל קופון פועל על כל פריט- לפעמים ייתכן שקוד קופון יחול על פריטים מסוימים ועל אחרים לא.

-תאריך ההטבה הסתיים ולכן לא ניתן להשתמש בקופון.

איך לטפל בשוז שלך

בכל מקרה בו קרה משהו לנעליים אנחנו ממליצות ליצור איתנו קשר.

עם זאת, ישנן מספר דרכים לטפל באופן שוטף בנעליים על מנת לשמור עליהן:

1. אחד הדברים החשובים לשמירה על נעליים הוא צורת האחסון. שימי לב לא להשאיר נעליים חשופות למשך שעות וימים לשמש ישירה (גם אחסון ממושך בתא המטען של הרכב לא מומלץ) או גשם או מקור רטיבות אחר.

אנחנו ממליצות לאחסן אותן בקופסא או ארון יעודי לנעליים על מנת שלא יפגעו ויתלכלכו מגורמים שונים.

2. נעליים מזמש- ניתן לרסס בספריי מיוחד לזמש שעוזר לשמור ולהגן על העור.

- לא לנגב זמש עם מגבון או כל דבר רטוב אחר.

- ניתן להבריש בעדינות במברשת המיועדת לזמש.

3. נעליים מעור- מומלץ לעבור עם כרית ווקס שקוף מדי פעם ופעם על עור הנעליים. הווקס ישמר את הצבע ואת גמישות העור.

- עקבים המצופים עור דורשים מעט יותר זהירות שכן הם נוטים להיפצע ולהישרט מהר יותר.

- לא להרטיב את העור.

4. נעליים מנובוק- נובוק הוא סוג של עיבוד העור. את הנובוק צריך לנקות רק עם חומרים המיועדים לכך.

5. שימי לב- נעליים בצבעים בהירים (למשל- לבן, ורוד בהיר, תכלת חום בהיר) צריך להתייחס במשנה זהירות שכן הן נוטות להתלכלך יותר מהר

האם אפשר לרכוש שובר מתנה באתר?

בוודאי! שובר מתנה ניתן לרכישה כאן

תוכלי לבחור בסכום הרצוי, למלא את שם ברת המזל שתקבל אותו ממך ולצרף ברכה.