Skip to Content Contact Us

שאלות ותשובות

ריכזנו עבורך את כל המידע הדרוש

לא מצאת תשובה לשאלה?

צרו איתנו קשר בטלפון  03-5626707 או בוואטסאפ 058-7078056

משלוחים

שליח עד הבית, אספקה עד 3 ימי עסקים; ברכישה מעל 180 שח השירות ניתן ללא עלות. מתחת ל-180₪ השירות ניתן בעלות של 19 ₪


אנחנו הכי מבינות שצריך את השוז בדחיפות:)

בשביל זה דאגנו למשלוח אקספרס מהיום להיום


שליח מהיום להיום לאיזור המרכז

ניתן לבחור בשליח אקספרס מהיום להיום באיזורי החלוקה בעלות של 35 שח להזמנות עד השעה 14:00 מסירת המשלוח תתבצע עד השעה 20:00 בערב של אותו היום. שיטת משלוח זו זמינה ליישובים הבאים בלבד:  אור יהודה, אלעד, אלישמע, בארות יצחק, בית ברל, בני ברק, בני עטרות, גבעת השלושה, גבעת ח”ן, גבעת שמואל, גבעתיים, גליל ים, גנות, גני עם, גני תקווה, גת רימון, הרצליה, חמד, טירת יהודה, יהוד-מונסון, ירקונה, כפר מל”ל, כפר סירקין, כפר סבא, מגשימים, מזור, מעש, נחלים, נווה ירק, נופך, נחשונים, סביון, עינת, עדנים, פתח תקווה, צפריה, קרית אונו, ראש העין, רינתיה, רמות השבים, רמת השרון, רמת גן, רעננה, שדי חמד, תל אביב

משלוח אקספרס לאחר השעה 14:00- יעבור לחלוקה ליום המחרת.


-במידה והזמנת באתר ובחרת באפשרות של שליח עד הבית- תוכלי לבדוק את סטטוס המשלוח בעמוד ההזמנה שלך בתוך חשבונך האישי באתר.


*רק במידה וההזמנה נעשתה דרך חשבון מחובר


 


לאחר שליחת ההזמנה אליך תקבלי סמס עם לינק למעקב אחרי ההזמנה בחברת המשלוחים


-במידה והזמנת בטלפון- תוכלי להתעדכן אתנו בצ’ט או בוואטסאפ במספר 058-707-8056


-ברכישה מעל 180 ₪ המשלוח הוא ללא עלות וניתן בשירות שליח עד הבית.


-ברכישה מתחת ל-180 ₪ ניתן להוסיף 19 ₪ ולבצע שירות עם שליח עד הבית


ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני על מנת לתאם משלוח לחו”ל 035626707


כמובן, אך יש לעשות זאת כמה שניתן בסמוך למועד ביצוע ההזמנה. ניתן ליצור אתנו קשר בטלפון, בוואטסאפ, בצ’ט ובמייל.


כמובן, אך יש לעשות זאת כמה שניתן בסמוך למועד ביצוע ההזמנה. ניתן ליצור אתנו קשר בטלפון, בוואטסאפ, בצ’ט או במייל.


 


ככלל, משלוח יוצא באותו יום העסקים. הזמנות אשר יתקבלו לאחר השעה 16:00 יצאו ביום העסקים הבא.


*שימי לב שהזמנות שיבוצעו לאחר השעה 16:00 ביום ה’ ישלחו ביום ראשון לאחריו.


שליח עד הבית- זמן האספקה הוא עד 3 ימי עסקים בשירות שליח עד הבית. (להוציא עומסים שעלולים להתרחש, בתקופות של חגים או סיבות אחרות)


 


הזמנה מהירה ב Whatsapp

מהיום תוכלי לבצע הזמנה מהירה דרך וואטסאפ!


שלחי לנו הודעה למספר 0587078056


ואת שם הדגם והמידה אותה תרצי


איך משלמים?


ישנן 4 אפשרויות תשלום:


1.אנחנו נשלח לך דרישת תשלום ל Bit


2. ניתן לשלם עם כרטיס האשראי באופן טלפוני


3. אנחנו נשלח לך דרישת תשלום ל PayPal


4. העברה בנקאית


רוצה להתחיל כבר עכשיו? לחצי כאן

*השירות ניתן בין השעות 10:00-18:00


וזהו:) השוז בדרך אליך!


הזמנה באתר

אנחנו יודעות שבחירת המידה עשויה לבלבל ולכן אנחנו מקפידות לציין בכל עמוד מוצר את ההמלצה שלנו בעבור כל זוג.


איך זה עובד?


כשקולקציה מגיעה אלינו אנחנו מודדות את הנעליים באופן אישי וכך יודעות להמליץ לכן בצורה הטובה ביותר.


בכל זאת מתלבטת בנוגע למידה? מוזמנת לפנות אלינו בוואטסאפ למספר 058-707-8056, לצ’ט שבאתר או להתקשר אלינו 03-5626707 ונשמח לסייע.


בתוך כל מוצר תוכלי לראות את ההמלצה הרלוונטית לו


המלצה לדוגמא:


-מידה למידה- הזמיני את המידה אותה את רגילה לנעול


תהליך ההזמנה קל ומהנה! כל שעליך לעשות הוא לבחור את הזוג המושלם עבורך, לבחור את המידה ולהוסיפו לסל הקניה. כשתיכנסי לסל הקניה שלך תגיעי לעמוד התשלום- מלאי את הפרטים המבוקשים, בחרי את שיטת המשלוח הרצויה, כעת כל שנותר הוא לשלם וההזמנה שלך בדרך אליך. תתחדשי!


לכל שאלה והתייעצות תמיד נשמח לעזור!


תוכלי ליצור איתנו קשר בצ’ט האתר, בוואטסאפ במספר 058-707-8056 או בטלפון 03-5626707


לא. ניתן לבצע הזמנה כאורחת באמצעות מילוי פרטים בסיסיים בלבד או שתוכלי להתחבר באמצעות חשבון הפייסבוק שלך או חשבון גוגל. ברגע שתמלאי את כל הפרטים יפתח עבורך חשבון ותוכלי להמשיך בהזמנה


שימי לב, לחוויית קניה מיטבית וכן לקבלת הטבות מיוחדות אנו ממליצים לפתוח חשבון באתר או להתחבר באמצעות חשבון הפייסבוק שלך. ברגע שתמלאי את כל הפרטים יפתח עבורך חשבון ותוכלי להמשיך בהזמנה


מדי פעם אנחנו נותנות את האופציה להזמין דגם מראש.


משמעות הדבר היא שיש לך הזדמנות לשריין לעצמך זוג לפני שהוא עולה לאתר – הדגמים מגיעים בכמות מאוד מצומצמת ומוגבלת.


זמן האספקה הרלוונטי מופיע בתוך המוצר.


אנו נדאג לעדכן באופן שוטף לכל אורך התקופה עד להגעת המוצר אלייך.


אנחנו ממליצות לא להתלבט הרבה – כשיש הזדמנות להזמנה כזו את לא רוצה להפסיד אותה!


החזרות

בכל מצב בו תבחרי להחזיר מוצר תוכלי לעשות זאת עד 14 ימים מיום קבלתו ובאחת מהדרכים הבאות:


– לבצע החזרה עם שליח- שליח יאסוף ממך את הנעליים. שירות זה ניתן בעלות של 19 ₪


ניתן למלא את הטופס הבא – https://popages.com/landing/b0d559c6a682a


או לתאם טלפונית  035626707


מיד עם קבלת המוצר אלינו נעדכן אותך בכך ונמשיך את הטיפול לפי הצורך.


החזר כספי מבוצע עד 7 ימי עסקים מיום חזרת ההזמנה אלינו.


ההחזר מבוצע כפי שבוצע התשלום


אשראי/פייפל/ביט/העברה בנקאית

(במידה והתשלום בוצע באשראי בעסקת תשלומים-= ההחזר יוחזר בתשלומים גם כן)


במצב בו יבוצע החזר עבור פריט ששולם עם שובר ביימי יונפק זיכוי לאתר Shoez. (עבור החלק היחסי של השובר)


מהרגע בו אנחנו יוצרים קשר ואם תבחרי באפשרות ההחזרה- ההחזר יבוצע עד 7 ימי עסקים.


חשבונית זיכוי תגיע אל תיבת המייל שלך.


ברגע שהמוצר נקלט במחסנים עדכון יישלח באופן אוטומטי בהודעת SMS.


אפשרויות תשלום

כמובן, נשמח לסייע תמיד 03-5626707 או בוואטספ 058-7078056


לא, נכון לעכשיו אין אפשרות לשלם לשליח.


-עסקאות מעל לסכום של 200 ₪ – ניתן לחלק ל-10 תשלומים שווים ללא ריבית


 


ברכישה באתר לא ניתן לפצל את התשלום אך אם תרצי תוכלי לבצע זאת באמצעות הטלפון


03-5626707


כרגע אין אפשרות לשלם עם שקים, אך ניתן לשלם באשראי, בPAYPAL , בהעברה בנקאית, במזומן או BIT


לא, כרגע לא ניתן לבצע עסקה עם מקדמה.


באתר ניתן לשלם בכרטיס אשראי (אנחנו מכבדים את כל סוגי הכרטיסים), באמצעות חשבון PAYPAL, ביט, ביימי  או בהעברה בנקאית


להתקשר אלינו ולבצע העברה בנקאית


לבצע העברה ב Bit


החלפות

-החלפה ראשונה עם שליח חינם (בתנאי שעלות הפריט המוחלף גבוהה מ-450 שח)


-החלפה עבור פריט מתחת ל-450 שח הינה בעלות של 19 שח


 


החלפה שנייה ואילך תהינה בעלות של 40 ש”ח


כמובן!


אם מסיבה כלשהיא תבחרי להחליף את הזוג שהזמנת או את המידה את רק צריכה ליצור איתנו קשר ולעדכן אותנו מה תרצי במקום הזוג שהוזמן.


ניתן לבצע החלפה עד 14 ימים מיום קבלתה ההזמנה


תוכלי ליצור אתנו קשר עד 14 ימים מיום קבלת ההזמנה ולעדכן אותנו על ההחלפה הרצויה.


תוכלי ליהנות מהחלפה ראשונה עם שליח עד הבית ללא עלות עבור פריט שמחירו גבוה מ-450 שח.

החלפה ראשונה עבור פריט הנמוך מ450 ש”ח תינתן בעלות מוזלת של 19 ש”ח- צרי אתנו קשר, עדכני אותנו מה תרצי לקחת והזוג יגיע אליך עד 5 ימי עסקים.


מה אם קבלתי זוג פגום?

אם קיבלת זוג פגום (אנחנו ממש מקוות שלא), אנחנו מתנצלות מראש.


בכל מקרה של פגם יש לעדכן אותנו בכך תוך 2 ימי עסקים מרגע קבלת הזוג.


*פגם בנראות הנעל כגון: לכלוך, כתם, שפשוף וכדומה.


מעבר לכך, נשמח לנסות ולסייע בכל דבר אשר יצוץ או תזדקקי לו בהמשך.


קופונים והטבות

קוד קופון הינו קוד המזכה בהטבה. את הקוד מזינים בעמוד התשלום וכך ניתן ליהנות מההטבה הרלוונטית.


ייתכנו מספר סיבות לכך שקוד הקופון לא יעבוד בעמוד התשלום


-הקלדת הקוד באופן שגוי- שימי לב האם הזנת את הקוד בצורה הנכונה, הקפידי על אותיות גדולות או קטנות, רווחים ומספרים.


-לא כל קופון פועל על כל פריט- לפעמים ייתכן שקוד קופון יחול על פריטים מסוימים ועל אחרים לא.


-תאריך ההטבה הסתיים ולכן לא ניתן להשתמש בקופון.


טיפול בנעליים

בכל מקרה בו קרה משהו לנעליים אנחנו ממליצות ליצור איתנו קשר.


עם זאת, ישנן מספר דרכים לטפל באופן שוטף בנעליים על מנת לשמור עליהן:


1. אחד הדברים החשובים לשמירה על נעליים הוא צורת האחסון. שימי לב לא להשאיר נעליים חשופות למשך שעות וימים לשמש ישירה (גם אחסון ממושך בתא המטען של הרכב לא מומלץ) או גשם או מקור רטיבות אחר.


אנחנו ממליצות לאחסן אותן בקופסא או ארון יעודי לנעליים על מנת שלא יפגעו ויתלכלכו מגורמים שונים.


2. נעליים מזמש- ניתן לרסס בספריי מיוחד לזמש שעוזר לשמור ולהגן על העור.


– לא לנגב זמש עם מגבון או כל דבר רטוב אחר.


– ניתן להבריש בעדינות במברשת המיועדת לזמש.


3. נעליים מעור- מומלץ לעבור עם כרית ווקס שקוף מדי פעם ופעם על עור הנעליים. הווקס ישמר את הצבע ואת גמישות העור.


– עקבים המצופים עור דורשים מעט יותר זהירות שכן הם נוטים להיפצע ולהישרט מהר יותר.


– לא להרטיב את העור.


4. נעליים מנובוק- נובוק הוא סוג של עיבוד העור. את הנובוק צריך לנקות רק עם חומרים המיועדים לכך.


5. שימי לב- נעליים בצבעים בהירים (למשל- לבן, ורוד בהיר, תכלת חום בהיר) צריך להתייחס במשנה זהירות שכן הן נוטות להתלכלך יותר מהר


שובר מתנה

בוודאי! שובר מתנה ניתן לרכישה כאן


תוכלי לבחור בסכום הרצוי, למלא את שם ברת המזל שתקבל אותו ממך ולצרף ברכה.


תקנון שובר נטען


-ניתן לממש את השובר בכל עת במסגרת תוקפו ובעבור כל מוצר, כולל כפל הנחות והטבות


-תוקף השובר הוא לשנתיים בלבד מיום הנפקתו במידה ולא נוצל באופן מלא או חלקי עד למועד תוקפו, יבטל ולא יקנה למחזיק בו כל זכות, הטבה, או דרישה. כמו כן, תוקף הכרטיס לא יוארך לאחר מועד זה.


-ביטול רכישת השובר ( ובתנאי שלא נעשה בו שימוש) יעשה בתוך 14 ימים מיום רכישתו, בהתאם ובכפוף להוראות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010 (להלן: “תקנות ביטול עסקה”).


-במקרה של החזרת מוצר שנרכש באמצעות השובר- ניתן לבצע החלפה למוצר אחר או להנפקת זיכוי לאתר. למען הסר ספק- אין אפשרות לקבל החזר כספי עבור תשלום עם שובר


– לא ניתן לרכוש את השובר באמצעות כל זיכוי/קופון או כל הטבה אחרת.


אבטחה

דילוג לתוכן